19 czerwca 2017

Wzorzysta czapka z daszkiem!

Cześć!
 
Dzisiaj stylizacja klasyczna z połączeniem sportowych elementów. Do białych spodni dobrałam szary stanik sportowy oraz różową bluzę. Dodatkiem do całej stylizacji są białe buty oraz wzorzysta czapka z daszkiem.
 
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!
 
Zapraszam również do obserwowania mojego Instagrama oraz Fanpage!












 
 
Bluza - SinSay
Stanik sportowy - Pepco
Spodnie - H&M (zostały trochę przerobione)
Buty - Nike
Czapka - Reserved

16 komentarzy:

  1. Czapki z daszkiem bardzo lubię, Twoja prezentuje się rewelacyjnie i świetnie wygląda w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja gdyz jest sportowa ale idealna w miasto 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia
    Przedostatnie podoba mi się najbardziej *-*
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    Ale już się opaliłaś :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w czpace z daszkiem,śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna czapeczka. Bardzo ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, trochę skojarzyła mi się ze sloneczną Californią i luzem tam panującym :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta hawajska czapeczka mnie zauroczyła! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacja i fajne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rewelacyjnie wyglądasz w tej czapce! Ja bardzo lubię innych w takich czapkach, ale u siebie nie mogę się do nich przekonać :D.

    OdpowiedzUsuń