4 maja 2017

Styl sportowy

Cześć!
 
Dzisiaj stylizacja inna niż zwykle - sportowa. Do szarych legginsów dobrałam kremową, krótką bluzę, pudrową bomberkę oraz białe adidasy. Zestaw uzupełniłam kolorowym plecakiem.
Zdjęcia spontaniczne, stąd inna stylizacja niż miałam w planach.
Ps. Następnym razem na 100% będzie zestaw z biżuterią z ostatniej współpracy (niestety sesja się nie udała, stąd brak postu z nią).
Pogoda się poprawia, więc mam nadzieję, że będę bardziej aktywna na blogu :)

Co sądzicie o stylizacji?








 
Legginsy - Pepco
Bluza - SinSay
Kurtka - Reserved
Buty - Nike
Plecak - Reporter














 
 




 

21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, choć ja za stylem sportowym nie przepadam. Mimo to na Tobie mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie prezentuje się ta stylizacja świetnie w niej wyglądasz :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesteś! :) Super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! :)
    Sama wskoczyłabym w taką stylizacje ^^
    Bomberka jest boska :)
    A czy pogoda się poprawia, to chyba tak nie do końca :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bomberka mega! Jej kolorek jest przepiękny <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, najbardziej podoba mi się bluza i bomberka :) śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja! Jesteś fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale sliczna bomberka! Skradla moje serce, bardzo ladnie to wszystko razem wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię takie sportowe stylizacje :) Bardzo podoba mi się Twoja kurtka, ma cudowny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja, mój gust, wolę swobodne ubrania z racji zamiłowania do sportu.
    Zapraszam do mnie ;)
    https://wwolnejchwiliblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie same legginsy i bardzo je lubię,ale noszę z dłuższymi tunikami czy bluzkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna stylizacja pasuje do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  13. sportowo i luźno :) świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie, coś na co dzień :) plecak extra!

    OdpowiedzUsuń