11 maja 2017

Czerń&Złoto

Cześć!
 
Dzisiaj stylizacja nieadekwatna do pogody, która mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Nastawiałam się na niską temperaturę i silny wiatr, a tu piękne słoneczko! Niestety podobno jutro ma być burza, także cieszę się, że zdążyłam dzisiaj zrobić sesję :)
 
Zestaw tradycyjnie klasyczny. Do czarnego półgolfu dobrałam a'la skórzaną kurtkę, czarne spodnie oraz granatowe półbuty. Całość dopełniłam złotym naszyjnikiem, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Dedicante, kolczykami w kształcie sowy oraz czarną futerkową torebką ze złotymi elementami.
 
Oczywiście odsyłam Was  do postu o współpracy, w którym dowiecie się więcej na temat współpracy oraz asortymentu sklepu.
 
Na sam koniec wspomnę, że naszyjnik jest starannie wykonany z wysokiej jakości stali szlachetnej.
 
Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!










 
Półgolf - New Yorker
Kurtka - Cropp
Spodnie - Cropp
Naszyjnik - Dedicante
Kolczyki - Primark
Buty - Lasocki (CCC)
Torebka - SinSay

 

27 komentarzy:

  1. Pięknie. Najbardziej podoba mi sie torba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyczna stylizacja, ale bardzo mi się podoba ❤ świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia, świetne kolczyki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem świetnie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne fotografie! :*
    Stylizacja również śliczna, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja. Uwielbiam czerń, bo każda kobieta zawsze dobrze w niej wygląda. Biżuteria pięknie się prezentuje, a kolczyki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie klasyczne połączenia ;) super wyglądasz :) masz bardzo ładny uśmiech.
    Pogoda faktycznie nie sprzyja ostatnio sesjom :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancki i stylowy zestaw! Kolczyki i naszyjnik cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz!
    I masz super włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarny, klasyczny golf powinien być w każdej garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki styl mi sie nigdy nie znudzi! Zawsze sie bedzie w takim komplecie dobrze wygladac. ;)

    Pozdrawiam z Kalifornii!

    Paulina
    Shenska

    OdpowiedzUsuń
  12. Such, a beautiful post, super gorgeorus.

    I follow you, your blog was shared on A Showcase
    Zapraszam do nas. Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji / subskrybcji oraz komentarza.
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie. Uwielbiam czerń i zlote dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja ! <3 Kolczyki cudowne

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie super:)
    Pozdrawiam:**
    eva-and-a-healthy-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stylizacja :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz w czerni :)
    kurtka skórzana chyba zawsze będzie modna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka wpadła mi w oko, taka fajna, nietuzinkowa :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przecudowna torebka! Stylizacja zdecydowanie w moim stylu, bardzo mi się podoba :) Nic dodać, nic ująć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. torebka to wisienka na torcie ;) piękny look!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyglądasz! Bardzo podoba mi się torebeczka i urocze kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacja i mega zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacja i zdjęcia!
    zapraszam do mnie
    http://belikesnowbeautifulandcold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są te kolczyki w sówki! Ja bardzo lubię stylizacje total black, za3wsze wygląda się elegancko i z nutką tajemnicy:)
    PS1 Obserwuję!
    PS2 Zmień proszę, żeby okienka z facebookiem nie wyświetlało się przy każdym odświeżeniu strony:)
    PS3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń