2 kwietnia 2017

Wiosenna stylizacja + współpraca!


 
Cześć!
 
Pogoda dopisuje, także wędruje do Was nowy post!
 
Stylizacja klasyczna, na luzie. Do zielonych spodni dobrałam zwiewną bluzkę na ramiączkach, jeansówkę oraz białe buty. Dodatkiem był naszyjnik w kształcie serduszka, koralowa bransoletka z grawerunkiem, różowe okulary oraz pudrowa torebka.

 
Jak w tytule, oprócz tradycyjnego postu napiszę coś więcej na temat mojej nowej współpracy.
 
20 marca dostałam maila od przedstawiciela firmy Dedicante w sprawie współpracy.
 
Jest to "marka stworzona z myślą o osobach, dla których biżuteria to coś więcej niż dodatek do ubioru. Wysokiej jakości biżuteria ze stali szlachetnej. Grawerowana na życzenie klienta, z własnym zdjęciem lub napisem."
 
Biżuterii nigdy za wiele, dlatego od razu się zgodziłam.  Warto wspomnieć, że oprócz błyskotek dla Nas, również można znaleźć coś dla naszych pupili.

                    1. Identyfikator         2. Zawieszka dla psa lub kota
 
W ramach współpracy mogłam sobie wybrać 3 rzeczy z asortymentu. Zdecydowałam się na 2 naszyjniki: z serduszkiem oraz z blaszką, a także na bransoletkę z koralików z własnym grawerunkiem.
 
 
Ważne ogólne informacje:
 
- świetny kontakt z firmą
- korzystne warunki współpracy
- szybka przesyłka
- bezpiecznie zapakowany towar
- urocze torebeczki :)
- starannie wykonana biżuteria
- 12 miesięczna gwarancja
 
Moja opinia:
 
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Biżuteria jest cudowna. Uwielbiam minimalistyczne naszyjniki.
Bransoletka jest wyjątkowa ze względu na grawerunek - nazwa mojego bloga. Zawsze będzie mi przypominać, że ciężka praca włożona w blog została doceniona.

 
 
Na koniec dodam, że jeśli nie masz pomysłu na prezent, albo szukasz czegoś wyjątkowego, na specjalną okazję to gorąco polecam sklep internetowy Dedicante!


 
 
 



 
 

 
Jeansówka - H&M
Bluzka - Reserved
Spodnie - Sinsay
Buty - Nike
Biżuteria - Dedicante
Torebka - Sinsay
 
 
W kolejnym poście znajdzie się powyższy naszyjnik :)








 

21 komentarzy:

  1. Fajna, zwykła, na luzie stylizacja 😜 Wspaniała biżuteria! Czekam na następny post z naszyjnikiem 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dodatków najbardziej przypadł mi do gustu naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja i bardzo ładny łańcuszek. Gratuluję współpracy ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy. :) Śliczny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grtuluje współpracy!
    Piękny look
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna biżuteria i stylizacja <3 Gratuluję również współpracy.
    Pozdrawiam
    https://writtenbysilene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, gratuluję nawiązania współpracy. Tak jak i Ty ja również uważam, że biżuterii i ewentualnych innych dodatków nigdy za wiele - bardzo w Twojej stylizacji spodobały mi się okulary i naszyjnik - jest naprawdę uroczy. Ja osobiście nie posiadam jeszcze zwierzątka, którego mogłabym rozpieścić dodatkami, ale fajnie, że dzięki Twojemu postowi dowiedziałam się o takiej możliwości. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna biżuteria, bardzo podoba mi się naszyjnik <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja. Najbardziej podoba mi się ta torebka :) do wszystkiego idealnie będzie pasowała . Gratuluje współpracy. Pozdrawiam.
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą firmę :) Mam dwie bransoletki z Dedicante z grawerem imion moich zwierząt. Dzięki temu zawsze są ze mną. A stylizacja świetna! Wyglądasz super i jaka ładna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :)
    Gratuluje współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybrałaś świetne rzeczy Kochana :) wyglądasz Pięknie 😍
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zawieszki! Chyba się skusze na jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna biżuteria!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję współpracy ! Biżuteria jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia i biżuteria, a ty jesteś mega urocza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja, taka na co dzień, prosta, normalna, takie najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post 😍

    Podoba mi się twój blog ❤

    Zaobserwowałam cię i zostaje tu na dłużej 💞

    A tu mój blog, wpadnij :

    milenor.blogspot.com

    ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wspolpracy! Piekna bizuteria, i super opcja z wisiorkami na obroże dla piesków. Super zdjecia! Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń