2 lutego 2017

Różowy sweter

Cześć!
 
Pogoda Nas nie rozpieszcza. Najpierw mrozy, teraz odwilż. Już nie wiem co lepsze. Brudny śnieg i pełno piasku niezbyt dobrze komponuje się z dzisiejszą stylizacją! :(
Zestaw klasyczny. Różowy sweter połączyłam z czarnymi spodniami oraz botkami. Do zestawu dobrałam granatowy płaszcz oraz dodatki: czarną torebkę, różowe kolczyki.
 
Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu!



















Sweter - House
Spodnie - Reserved
Torebka - CCC
Buty - DeeZee
 
 
 

27 komentarzy:

  1. U mnie też mroźno i już sama nie wiem jak się ubierać :D Sweterek ma cudny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo mi się podoba, a najbardziej do gustu przypadł mi płaszcz :)
    klaudialisiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje! A sweterek robi największe wrażenie :D Uwielbiam pudrowy róż *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie duże torby w które mogę napchać wszystko, Twoja klasyczna wpadła mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna srylizacja. Idealnie w gusta. Sweterek boski, ale płaszcz równie fajny ^^ czekam na dalsze stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny sweterek :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty, idealnie wkomponowały się do całej stylizacji! Co do sweterka jest słodziutki i dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja jest idealnie w moim guście, a brudny śnieg w ogóle tutaj nie przeszkadza :p Śliczny jest ten sweterek!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny płaszczyk :)

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. torba i botki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten sweterek! *O*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne zdjęcia! :O
    Pięęęęękneee! <3
    Cudny blog i posty! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten sweterek idealnie pasuje do całości. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna stylizacja! Sweterek i torebka wygrywają w tej całej stylizacji ;*
    wiktoriazuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja i uroczy sweterek ! Płaszcz wygląda bardzo elegancko, więc pewnie z sukienką bądź spódnicą również prezentowałby się rewelacyjnie ! U mnie niestety temperatura na plusie przez co wszystkie buty mam mokre... :( Nienawidze takiej pogody :(

    http://stylistfashioon.pl/?p=246

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny odcień sweterka :)
    Wrzucając zdjęcia zwróć uwagę na to żeby miały identyczną szerokość :)
    https://bijoch.blogspot.com/2017/02/total-black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest na prawdę śliczny, płaszczyk również :) Stylizacja bardzo fajna :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja,
    cudowny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam ten prpblem, topniejący śnieg nie fajnie wygląda na zdjęciach :/
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten sweterek wygląda rewelacyjnie! :) ♥

    Dziękuję za komentarz i zapraszam częściej!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz! :)
    Sweterek śliczny :D
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się sweterek i kolczyki :) Masz śliczne włosy :)

    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń