27 lutego 2017

Kosmetyki: Usta cz.1

Cześć!
 
Jak w tytule post będzie o kosmetykach do ust.
Ze względu na brak czasu co pewien czas będą pojawiać się posty kosmetyczne. Mam nadzieję, że okażą się przydatne i zostaną pozytywnie odebrane.

Zapraszam!

1. Golden Rose- Matte Lipstick Crayon nr 22
 
Aksamitna, matowa pomadka w kredce.
Miękko się rozprowadza zapewniając długotrwały efekt nawilżenia.
 
Recenzja:
 
Pomadka jak wspomniał producent dobrze nawilża usta oraz nadaje im piękny odcień - w moim przypadku a'la pudrowy róż. Jestem nią zauroczona. Trwałość - obiadu pewnie nie przeżyje :D Łatwa aplikacja. Za taką cenę warta uwagi!
 

 2. Makeup Revolution, I Heart Makeup- Lip Lava Molten Chocolate
 
Lip Lava - szminka w płynie od Makeup Revolution, która nadaje ustom intensywnego koloru. Nawilża usta oraz odżywia je dzięki zawartej w niej witaminie E. Posiada wygodny dozownik, dzięki któremu z łatwością pomalujesz usta. Dostępna w 5 odcieniach.

Recenzja:
 
Na początku wspomnę, że aplikator w postaci gąbeczki z tubą do wyciskania do mnie nie przemówił. Od razu jak ją kupiłam połowa mi się samoistnie wylała. Trwałość również nie powala, lecz nie jest najgorzej. Konsystencja lepka i według mnie źle się rozprowadza. Z plusów to zapach (ja czuję coś a'ala czekoladę), ładna paleta barw oraz cena :D
 
 
3. Lovely - Extra Lasting nr 1
 
Napełniony po brzegi kolorem, błyszczyk Extra Lasting wpasuje się w usta na wiele godzin. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem. Dostępne kolory: od lekkiego różu, przyciągającej czerwieni aż po pastelowe brązy. Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację, a nowoczesna formuła long-lasting zapewnia makijaż na wiele godzin.
 
Recenzja:
Jestem bardzo zadowolona z produktu. Świetna, łatwa aplikacja - dobrze się rozprowadza na ustach. Cudowny kolorek (mam jeszcze jeden odcień, ale to w następnym poście). Trwałość najlepsza z powyższych propozycji. Gorąco polecam!
 
 
Którym kolorkiem wypełnić usta?
 
 
 

 

14 komentarzy:

  1. Pudrowy piękny, pasuje do twojej cery <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam te szminki w kredce z golden rose! mam 2 kolory i są świetne!
    A tobie bardzo pasują takie kolory jak pokazałaś na zdjęciach<3
    Zapraszam: pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochamy pomadki z Golden Rose! Zamierzamy właśnie sobie kupić ^^ Na prawdę świetny wpis. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1 najpiękniejsza! Bardzo Ci pasuje <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszytko co w kolorze pudrowego różu :) pierwsza szminka najlepsza :) obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dawna czaję się na te pomadki z Golden Rose... W końcu muszę je kupić! Piękny blog ❤ zostaję na dłużej
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka z Golden Rose ma cudny kolor, który bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. GR lip crayon shade is gorgeous... Nice swatches
    P.S. would you like to follow each others blog and Google+?
    XOXO
    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta pierwsza mi się najbardziej spodobała. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne produkty do ust :)
    muszę wypróbować coś z MUR!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię pomadki matowe z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy kolorek bardzo mi się podoba na Tobie, ładnie ożywia buzię :)
    Lubię pomadki GR, w ogóle ich kosmetyki są warte zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam pomadkę z Golden Rose i jest super, tylko szkoda że jak zjem bułkę w szkole to już jej nie mam na ustach hahaah może spróbuję tej nowszej płynnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń