4 grudnia 2016

Zimowa stylizacja!

 
 
Cześć!
 
Dawno nic nie dodawałam, ale to się zmieni. Od dziś posty będą dodawane przynajmniej raz w tygodniu, także zapraszam do obserwowania mnie na blogu oraz na Insatgramie i Fanpage.
Dzisiaj stylizacja typowo zimowa, gdyż zawitała do nas piękna Pani Zima. Osobiście nie przepadam za tą porą roku, ale krajobrazy jakie prezentuje są godne podziwu.
Zestaw klasyczny w skład którego wchodzą: brązowa kurtka, biały sweter z wycięciami, czarne spodnie i buty. Jako dodatek założyłam różowy zegarek oraz granatową czapkę.
 
Zapraszam do oglądania i komentowania!



 

 

 
 
 




Sweter - Styleev Shop
Spodnie -Reserved
Buty - DeeZee
Czapka - Sinsay
Zegarek - Sinsay

 
 
 


21 komentarzy:

  1. Świetna kurtka i bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjecia! Fajnie, ze udało Ci sie zrobic zdjecia, gdy było biało, bo mi niestety nie udało sie :((

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jak najbardziej na plus ale kochana nie jest ci za zimno :O Powiem szczerze że dla mnie zima to taki czas gdzie nie interesuje mnie to jak wyglądam tylko czy mi jest ciepło hahah. Bardzo fajny post miło się go czytało i oglądało. Pozostawiam obserwację bo chcę zobaczyć jak sie rozwijasz i jakie tematy poruszasz na swoim blogu :) Serdecznie zapraszam do siebie- reginaboguckaaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Bardzo ładnie w niej wyglądasz, do twarzy Ci w tych ciuchach. Fajnie że udało ci się zrobić plener ze śniegiem bo u mnie już stopniał :(
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Sweterek i czapka zdecydowanie wpisały się w mój gust :D

    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie sweterki ! <3 pięknie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twój sweter. I świetnie wygląda w połączeniu z tą kurtką :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę u Wszystkich na zdjęciach snieg, tylko u mnie nie spadl jeszcze ani na chwilę buuuu :(
    pięknie wyglądasz- magiczne zdjęcia w tej zimowej otoczce wyszly <3

    sweterek bardzo mi się podoba-fantastycznie w nim wyglądasz :)

    też wlaśnie zbieram się do tego, aby posty dodawać częściej :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. Super look , słodki piesek ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała stylizacja jak i zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile śniegu kochana <3 śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest piękny! tak samo jak ten kożuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba! Cudowna kurteczka! ♥
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń