17 grudnia 2016

Stylizacja Sylwestrowa!

Cześć!
 
Sylwester zbliża się WIELKIMI KROKAMI. Dlatego warto się już rozejrzeć za kreacją odpowiednią na powitanie Nowego Roku. Oczywiście nie powinno zabraknąć w stylizacji blasku, a mianowicie cekinów. Przynajmniej w ten dzień można poszaleć z błyskotkami.
Post zrobiony na szybko, także tło do zdjęć szału nie robi.
Stylizacja prosta, ale bluzka z cekinami dodaje jej sylwestrowego szaleństwa. Połączyłam ją ze skórzaną spódnicą, czarnymi rajstopami, klasycznymi szpilkami oraz torebką z nutką elegancji.
 
Co sądzicie o stylizacji?













Bluzka - Sinsay
Spódnica- HOUSE


 

29 komentarzy:

  1. Ale fajns bluzka! Super wygladadz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, jednak trochę nie w moim klimacie. Ładnie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A kiedy indziej nosić cekiny jak nie w Sylwestra? <3 Ciekawa stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. You look great dear

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny look sylwestrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja przyciaga oko. ;)
    Ja jednak jakos za cekinami nie przepadam :<

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw, w sam raz na sylwestrową zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wszystko ze soba wspolgra tylko ze ja wybralabym czysta sciane na tlo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety moje mieszkanie składa się głównie z mebli i niestety nie mam wolnej ściany :( ale wkrótce robię remont pokoju także postaram się choć maleńki skrawek zostawić pustej ściany :)

      Usuń
  9. ładniutka stylizacja :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie całość wygląda jednak dałabym do tego jasne rajstopy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie chodzę za często w spódnicach także miałam tylko ciemne rajstopy :(

      Usuń
  11. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji i świetne buty na obcasie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna imprezowa stylizacja jak na sylwestra przystało :D
    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja bardzo rokowa bym powiedziała;) świetnie wyglądasz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja chociaż długość spódniczki jest dość odważna jednak Twoje nogi tylko pokazują jej zalety :)))) Co mogę doradzić jako fotograf - jeśli tło będzie jednolite to i stylizacja będzie bardziej widoczna ponieważ teraz troszkę ginie razem z komodą, a taka świetna bluzka aż się prosi o uwagę tylko dla niej! Pozdrawiam :)))
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę! Następnym razem postaram się dobrać lepsze tło :)

      Usuń
  15. a mnie się bardzo podobają te ciemne rajstopy, tez zapewne postawiłabym właśnie na takie, bo zimą głównie w ciemniejszych chodzę. ;) stylizacja bardzo fajna, ja jeszcze nie wiem co w tym roku założę, bo najchętniej zostałabym w domu, ale ciągną mnie na imprezę.
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja i twoje ustawienia do zdjęć widać ,że aparat Cię lubi :) jedyne do bym zmieniła to tło na jakieś bardziej przejrzyste np. zwykła biała ściana ;)
    obserwuję :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie ;) Świetna spódniczka!
    Pozdrawiam ;*
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zwykle stawiałam na czerń, a w tym roku dla odmiany połączę ją z czerwienią. Twoja stylizacja bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, moją pasją jest robienie szablonów tematycznych. Jeśli jesteś zainteresowana współpracą i chcesz mieć wymarzony szablon - zapraszam na mojego bloga ronniecreators.blogspot.com ✎ Moje prace możesz zobaczyć w zakładce SZABLONY > PORTFOLIO. Pozdrawiam, Ronnie Weasley ✄

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna ta bluzka, fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń