16 września 2016

Styl BOHO!

 
 
Cześć!
 
Dzisiaj przedstawię Wam stylizację w stylu Boho. Zestawiłam białą, z falbanką na rękawach bluzkę z granatowymi spodniami z wysokim stanem, sandałkami na grubym obcasie, a jako dodatek założyłam torebeczkę z frędzlami oraz naszyjnik z fioletowymi kamyczkami.
Ps. Specjalnie zrobiłam warkoczyki, aby później uzyskać falowane włosy :)
 
Myślę, że stylizacja przypadnie Wam do gustu!

 




 
 
 
 





 
Bluzka - Reserved
Spodnie - Reserved
Buty - CCC
Torebka - H&M
Naszyjnik - house
 

 

29 komentarzy:

  1. dodałaś brązu i zaraz poczułam jesienne klimaty ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja :) Torba najlepsza *_*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne polaczenie kolorow bardzo juz jesienne :) lubie fredzle to bardzo ciekawy dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się taki styl, bluzeczka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja! Strasznie mi sie podoba! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne buty 💕 świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. W stylu boho jestem zakochana po uszy ! Swietnie prezentujesz się w tym zastawie. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapitalna całość! :) Świetna bluzka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ze sobą wszystko wygląda :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten styl <3
    Cudowny blog .Zapraszam do mnie .http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/09/error.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna stylizacja , bardzo ładnie w niej wyglądasz. Fajnie wszystko do sobie dobrałaś i zdjęcia fajnie wszystko oddają , są dobrze wykonane

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz :) Super połączenie kolorów ;) Torebka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja jest bardzo dziewczęca, trochę chyba hiszpańska? Tak mi się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się rzeczy i dodatki z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Klasyczna z dodatkiem frędzli idealnie wpasowuje się w klimat boho! ;)


    WWW.ITSVIVIDNES.BLOGSPOT.COM




    OdpowiedzUsuń
  16. love the poses :) Great outfit :)

    Naelle from paris..!
    http://www.once-in-paris.com/en/blogueuse-conseil-looks-mi-saison-midseason-outfits-paris/

    OdpowiedzUsuń
  17. I love boho! This bag is just lovely! Wonderful look!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się sandałki. :) Ciekawa stylizacja.
    Obserwuję.
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię boho! Bluzka i torebka wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zarówno bluzeczka, torebka jak i buty są zdecydowanie w moim stylu! Wyglądasz niesamowicie a cała stylizacja tworzy spójną całość

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń