1 czerwca 2016

Kwiecista sukienka



Cześć!
 
Dla odmiany sukienka w roli głównej. Zestawiłam ją z kapeluszem, który idealnie pasuje do obecnej pogody, rajstopami oraz balerinkami. Jako dodatek założyłam kolczyki w kształcie pandy.
Zdjęcia zostały wykonane rok temu - niestety nie na potrzeby bloga, gdyż nawet o tym nie myślałam, aby go założyć, więc dużo portretów :)

 
Zdjęcia wykonała utalentowana młoda Pani fotograf Monika Iskra.
Serdecznie zapraszam do Niej na sesje.
 



 






Sukienka - H&M
Kapelusz - Pepco

 


 
 
 


 

19 komentarzy:

  1. Śliczna przyszła Pani pielęgniarka, cudowna stylizacja:) Zapraszam na konkurs na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! *_*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! *_*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :* dziękuje za miłe słowa , współpraca była przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sukienka, zakochałam się!
    Kolczyki pandy są też extra, dodatkowo świetnie pasują do tej sukienki :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie. :)
    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wyglądasz..kocham kapelusze i on robi całą furor dla mnie razem z tą kwiecistą sukienką *-*

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sukienka :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, cudowne zdjęcia! ♥ Obserwuje :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    LINK!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, sukienka urocza i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ta sukienka. :) Podoba mi się jej krój i uwielbiam kapelusze.

    lady-aria.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie :)
    Obserwuję i zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Uwielbiam takie sukienki są w sam raz na ciepłe dni!:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zapraszam do siebie;)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piekna sukienka na lato! lubie takie wzory tym bardziej ze w tym sezonie znowu sa modne :)
    www.marmar.ski

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna sesja! Cudownie wyglądasz! :)
    PS. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń