23 maja 2016

Rossmanowe szaleństwo cz.2

 
Cześć!
 
Ruszam z kolejną serią Rossmanowską. Tym razem biorę pod lupę 2 lakiery do paznokci, bambusowy primer pod lakier oraz tusz do rzęs.

Na pierwszy rzut zaprezentuję Wam lakier z firmy Rimmel (seria 60 seconds Super Shine).
Wybrałam odcień 262 Ring a Ring O'Roses.



Zacznę od buteleczki, która prezentuje się estetycznie i schludnie.
Konsystencja płynna, dużym plusem jest szeroki pędzelek, który zapewnia szybkie zaaplikowanie produktu na płytce paznokciowej. Minusem jest nabieranie na pędzelek za dużo produktu.
Intensywność koloru jest średnia, gdyż muszę nałożyć 3 warstwy.

 
 
Trwałość będzie u każdego inna, ale u mnie jest dość dobra, dopiero tak po 2 dniach można zauważyć lekkie odpryski na czubku paznokcia.
Najważniejsza kwestia, a mianowicie czy na prawdę schnie po 60 sekundach.
Hm... pierwsza warstwa owszem, ale kolejne wymagają znacznie dłuższego czasu.
Podsumowując produkt warty uwagi i zakupu, gdyż posiada cudowną gamę kolorów oraz jest wart swojej ceny, która jest naprawdę bardzo korzystna.

Drugim produktem jest lakier z firmy Wibo BB Care&Manicure nr 2.


Od producenta: Oddychający lakier do paznokci o działaniu odżywczym i pielęgnacyjnym. Zawiera: filtr UV, olej z owocu granatu, algę brązową oraz keratynę. Zawiera Hexanal, opatentowany składnik, który gwarantuje poprawę kondycji paznokci już po 4 tygodniach stosowania.
 
 
Tradycyjnie rozpocznę recenzję od buteleczki, która również prezentuje się schludnie.
Konsystencja płynna, pędzelek węższy od lakieru z Rimmela.
Wymaga również nałożenia 3 warstw.
Trwałość jak powyżej, czyli zależy od użytkowania.
Reasumując zakochałam się w tym kolorze. Uwielbiam nudziaki! Jestem zadowolona z zakupu.

Ostatnim produktem z tej serii jest pielęgnacyjno-wygładzający primer pod lakier do paznokci z bambusem od Wibo.

 Od producenta wraz z instrukcją: Przedłuża trwałość lakieru. Pomaluj paznokcie primerem. Poczekaj aż wyschnie. Nałóż lakier do paznokci.
Buteleczka prezentuje się bardzo ładnie.
Konsystencja wodnista, pędzelek wąski.


Stosuję go bardzo krótko (niestety buteleczka mi się wylała, więc zostało mi produktu na dnie :( ), ale już widzę efekty. Lakier utrzymuje się przynajmniej o 1-2 dni dłużej bez odprysków. 
Jestem zadowolona z produktu.

 * Kosmetykiem dodatkowym jest lakier z Pupa Lasting Color nr 311.

Produkt droższy od powyższych, lecz moim zdaniem warty zakupu.
Elegancka buteleczka.
Konsystencja płynna, cienki pędzelek.
Trwałość nie odbiega od powyższych.
Nakładam 2 warstwy.



Ostatnim recenzowanym produktem jest tusz do rzęs z Loreal Paris Volume Million Lashes.


Opakowanie eleganckie i schludne.
Szczoteczka silikonowa, gruba.
Niestety dla mnie tusz jest przeciętny. Na pewno nie wart ceny.
 
Przynajmniej na moich rzęsach nie wywołuje spektakularnego efektu. Owszem ładnie wydłuża i jest trwały. Minus - skłonność do sklejania rzęs.
 
A jaka jest Wasza opinia na temat powyższych kosmetyków?



11 komentarzy:

  1. Rossmann jest naprawdę świetną drogerią. Ja osobiście nie maluję się, więc nie mogę wypowiedzieć się o kosmetykach.

    Pozdrawiam.
    mietowacytadela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale słyszałam dobre opinie na temat tego tuszu do rzęs. Sama chciałam się na niego skusić, ale minusem jest dla mnie silikonowa szczoteczka. Nie lubię takich. Mimo to wypróbuję go. Ciekawe jaki u mnie będzie efekt. :)
    Pozdrawiam. :*
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ten różowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lakier w odcieniu nude z wibo - jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z lakierami do paznokci jest u mnie na bakier. Zawsze jakiś problem: albo za drogie, albo nie chcą się dobrze aplikować, albo za wolno wysychają, albo znowu trzeba nakładać kilka warstw. Ja już wiem, że po Rimmela nie będę sięgała, bo u mnie dwie ledwo się trzymają, a jakbym nałożyła 3 to od razu miałabym odpryski...
    Wibo jednak jest trochę lepszy. Trochę, ale jednak lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam lakiery z wibo ;) Jednak wolę ciemniejsze kolory, bo już po 1 warstwie wyglądają świetnie ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tusz mój ulubiony <3 Bardzo ładne kolorki lakierów, najbardziej podoba mi się czerwony :)

    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakier z Rimmel jest bardzo dobry. Często kupuję kilka buteleczek na promocji w Rossmannie. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy lakier ma najładniejszy kolor :)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń