11 maja 2016

Prochowiec+torebka serduszko

 Cześć!
 
Korzystając z uroków pięknej pogody wybrałam się na sesję, aby móc podzielić się z Wami stylizacją.
Zestaw składa się tradycyjnie ze spodni. Przyznam się, że nie jestem zwolenniczką sukienek, spódnic, ale dla Was zrobię wyjątek i dodam nie wiem jeszcze w jakiej przyszłości post z tą częścią garderoby.
Do wyżej wspomnianych spodni w odcieniu zieleni dobrałam niebieską, wzorzystą bluzkę , torebkę w kształcie serduszka oraz czarne balerinki (wiem, że lepiej pasowałyby szpilki, ale coś mi się stało z kostką i nie wyobrażałam sobie ich założenia). Na wierzch postawiłam na  beżowy prochowiec z cienkiego materiału.
 
Mam nadzieję, że całość Wam się spodoba.
 

 
 


 

 
 
 
Prochowiec - Reserved
Bluzka - H&M
Spodnie -  Sinsay
Torebka - Primark
 
 
 
 
 

 

20 komentarzy:

  1. Piękna torebeczka jak i cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygladasz super zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. w mojej szafie brakuje takiego idealnego jasnego trenczu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Całość idealnie ze sobą współgra :) Piękny trencz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo bardzo ładne zdjęcia i outfit !

    Zapraszam do siebie na nowy post ;*
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/2016/05/doceniaj-to-co-masz_11.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo jaka słodka torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka ma piękny wzór! śliczne miejsce na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja
    Torebka jest świetna
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i wspaniała stylizacja. :-) Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylówka :)

    Piąteczka? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja :)
    Połączenie spodni z tą bluzką wygląda świetnie :)
    wercius96.blogspot.com/2016/05/witajcie-dzisiaj-poszam-w-te.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. super ci w tym płaszczu kochana !:) obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za odwiedziny :)
    Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny płaszcz- z chęcią bym powiesiła taki w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczną masz ta bluzeczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń