25 kwietnia 2016

Rossmanowe szaleństwo cz.1


Cześć!
 
Ze względu na niewielką ilość postów o tematyce fashion (niestety jest to uzależnione również od osób 3 i braku mojego czasu na umawianie się na sesję) poszerzam tematykę bloga o recenzje kosmetyków.
Nie będę ukrywać, że w tej dziedzinie dopiero raczkuję.

Na pierwszy rzut lądują kosmetyki zakupione w Rossmanie. Są to:
 
1. Róż 2-kolorowy BLUSH Creme od Wibo
Cena regularna: 14,39 [zł] Promocja: 7,33 [zł]
 
Opakowanie:
zauroczyło mnie proste z nutką elegancji pudełeczko z przeźroczystą szybką. Na odwrocie znajduje się opis produktu oraz obrazek sugerujący zastosowanie różu.

 
Konsystencja i koloryt: 
konsystencja produktu jest pudrowo-kremowa. Wybrałam nr 02 o przyjemnych, delikatnych odcieniach różu, które perfekcyjnie współgrają ze sobą.

 
Trwałość:
do kilku godzin (ok. 3-4 h)
 
Inne:
róż jest bezzapachowy, wydajny-przynajmniej dla mnie.

 
2. Puder AFFINITONE Perfecting+True-Skin Powder z MAYBELLINE NEW YORK
Cena regularna: 30,99 [zł] Promocja: 15,81 [zł]
 
 Opakowanie:
schludne, dobrze wykonane. Dużym plusem jest lusterko, które w ekstremalnym warunkach sprawdzi się doskonale. W opakowaniu znajdziemy także mięciutką gąbeczkę do nakładania pudru. 
 
Konsystencja i zastosowanie:
Puder jest prasowany. Spośród kilku odcieni wybrałam nr 03 Light Sand Beige. Produkt dobrze matuje, lecz jak dla mnie jest słabo kryjący. Plusem jest, że nie zapycha, wygląda naturalnie.

 
Trwałość:
do kilku godzin (ok. 4 - 5 h)

 
Inne:
prosty w użyciu, wydajny, o delikatnym i przyjemnym zapachu, poręczny.


3. Podkład Facefinity All Day Flawless 3 in 1 z MAX FACTOR
Cena regularna: 59,99 [zł] Promocja: 30,38 [zł]
 
 Opakowanie:
szklane opakowanie z dozownikiem, które łatwo zablokować. Minusem jest, że trzeba uważać na podkład oraz nie ma możliwości do końca zużycia produktu. Posiada również przeźroczystą osłonkę, dzięki czemu mamy pewność, że niczego nie pobrudzi.

 
Konsystencja i zastosowanie:
wybrałam odcień natural 50. Konsystencja gęsta o przyjemnym zapachu. Podkład według producenta ma spełniać 3 zadania: być bazą pod makijaż, korektorem oraz podkładem. Niestety u mnie średnio się sprawuje - słabo kryje niedoskonałości, ale bardzo dobrze wyrównuje koloryt skóry. Czasem mam wrażenie, że tworzy maskę na twarzy i jest dość widoczny. Pewnie kwestia rozprowadzenia go po twarzy.

 
Trwałość:
utrzymuje się do kilku godzin (ok. 6-7 h)
 
Inne:
bezproblemowa aplikacja produktu, wydajny
 
 
* gąbeczki kosmetyczne w kształcie serduszka z Donegal
 
 
 
Co sądzicie o kosmetykach?

31 komentarzy:

  1. Wibo i Maybelline to bardzo dobre marki - mam puder z Maybelline Affinimat i jestem z niego bardzo zadowolona - potrzebuję tylko lepszego pędzla do pudru. Gąbeczki są urocze, przydałyby mi się :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. łał, świetne produkty wybrałaś! Cudowne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Affinitone będziesz zadowolona. Miałam go w swoim arsenale przez rok i pomimo niewielkiego krycia super sprawdza się w lato i sprawia wrażenie świetlistej i zdrowej cery. :)


    http://flawlessgold.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie te gąbeczki w kształcie serduszek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder również kupiłam z Affinitone, jestem bardzo ciekawa tego produktu. Róż wygląda wspaniale przez jego niecodzienny kształt w środku.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten róż z Wibo, kupiłam go chyba jesienią i mam go nadal.:)
    Pudru jeszcze nie miałam, ale znam.
    Podkład ten kiedyś miałam i na lato był idealny.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Affinitone używałam kilka lat temu w gimnazjum i zużylam z kilka opakowanek.. Był super, a potem nagle przestał mi służyć i już do niego nie wracałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Niestety nie kupiłam ich w Rossmanie, ale nawet jakby były to wątpię, gdyż promocja obejmowała podkłady, korektory, róże, pudry, bronzery :(

      Usuń
  9. Uwielbiam Affinitone :-)! , ja zaopatrzyłam się dodatkowo w Manhatanna :-)) Buziaki!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten roz jest świetny
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne produkty ;) az zaluje, ze nie ma mnie teraz w Polsce, na tych rossmanowskich promocjach... ;( :D

    http://www.patinn.eu/

    OdpowiedzUsuń
  13. Te przeceny w rossmanie to świetna sprawa, ja może zajrzę na produkty do ust, ale jeszcze zobaczę, czy czasu starczy :D
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przydatny post :D
    zapraszam do obserwowania http://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nigdy tych produktów :)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post!:)
    Nominowałam Cię do LBA :) Więcej szczegółów u mnie: panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też używam różu z Wibo, już dłuższy czas właściwie, ale niestety pokruszył mi się i muszę się rozejrzeć za nowym w jakimś porządnym opakowaniu upadkoochronnym ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. O tym podkładzie dużo dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kupiłam na promocjach ten róż z wibo i ma naprawdę ładny kolor! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne kosmetyki, ale podkład z Maz Factora byłby jednak dla mnie za ciemny. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i chętnie zapraszam do mnie:P Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam dużo dobrego o podkładzie, mam za to ten róż z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki bardzo fajne! Bardzo lubię takie wpisy, bo dopiero zaczynam moją przygodę z malowaniem. Róż ma bardzo ładny odcień :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry wybór :) Pozdrawiam.
    http://mylifeismy47.blogspot.com/2016/04/rossmann-cz-2.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze niczego nie kupiłam w Rossmanie na promocji, ale planuję produkty do ust :) Piękna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kosmetyki :D Nie próbowałam jeszcze żadnego z tych produktów ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja szaleję za każdym razem jak jest promocja :P bo kiedy, jak nie wtedy? :D
    Świetny haul :)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na szminki! Ale nie obeszło się , żeby nie wpaść do Rossmana i pooglądać!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń