24 stycznia 2016

Różowa kurtka

Cześć!
 
 
Dzisiaj przedstawię Wam mój nowy nabytek - różową kurtkę. Od bardzo dawna na nią polowałam, lecz obawiałam się zamawiać ze sklepu zagranicznego. Po wielu "plusach i minusach" doszłam do wniosku, że jest tak cudowna, że warto zaryzykować. Po ok. 15 dniach (zamówiłam przed Wigilią) przyjechał kurier. A kurtkę zamówiłam z Shein.
Kurtka ładnie i solidnie była zapakowana. Z okazji Świąt dostałam w uroczej torebce z motywem świątecznym bransoletkę z logo firmy. Od razu muszę wspomnieć, że pomimo zimowego wyglądu nie nadaje się na niskie temperatury, ale bardziej na wczesną wiosnę. I to jest minus.
Hm.. kurtka ładnie się prezentuje, lecz nie obyło się od obcinania wystających, niepotrzebnych niteczek.

 
Podsumowując:
Nie żałuje zakupu, gdyż z rabatami w miarę tanio można ją kupić.
 
Stylizacja na TAK czy NIE?
 
Ps. Niestety nie posiadam aparatu i poniższe zdjęcia wykonał mi brat telefonem. Obecnie nie mam czasu na umawianie się z fotografami.
 




 
 

 
 
 
 
 
Kurtka - Shein
Spodnie - CROPP
Golf - Sinsay
Rękawiczki - medicine
 
 
 

 

56 komentarzy:

  1. Nie wiem czemu, ale już któryś raz z kolei widzę tą kurtkę u osoby blogującej :) Sliczna jest to fakt :)

    Pozdrawiam http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja! :)
    Jak będziesz miała czas i ochotę na zdjęcia na bloga to pisz śmiało ;) świetnie mi się z Tobą współpracowało

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kurteczka!
    Skąd jesteś? Z chęcią zrobiłabym Ci zdjęcia na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety drugi koniec Polski - zachodniopomorskie :/ ale może kiedyś się uda ;)

      Usuń
    2. Dam znać jak będę w tych okolicach :)

      Usuń
  4. Uroczo wyglądasz w tej kurteczce, bardzo Ci pasuje!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie! Po prostu genialne!

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jakby co to zaobserwuj i daj znać u mnie, a się odwdzięczę! :)

    http://ola-watala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka rzeczywiście jest ładna to fakt :) Ale kolor do mnie całkiem nie przemawia - od razu bym ją pewnie ubrudziła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te kurtki:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem szczęśliwą posiadaczką pudrowo różowej, zimowej kurtki. Mało widzi się ich na ulicach, za to na blogach już tak. Widać są stworzone dla osób, które mają odwagę trochę poeksperymentować z modą, szczególnie zimą, kiedy dominuje czerń, szarość i beż. Wyglądasz prześlicznie :), stylizacja jak najbardziej na plus. I doskonale wiem, jak to jest żyć blogować bez aparatu. Ja już dorobiłam się swojego, co nie zmienia faktu, że dalej mam problem, by umówić się z osobą, która robi mi najlepsze zdjęcia. Fajnie, że mimo wszystko dodajesz post :)!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi akurat ta kurtka nie przypadła do gustu, ale do ciebie idealnie pasuje ;)

    Obserwacja za obserwacje ?
    Zapraszam:

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ten kolor kurteczki :)

    Zapraszam
    http://aureolia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kurteczka! :)
    Zdjęcia choć robione telefonem i tak są piękne :)
    Zapraszam na nowy post pt. "Jak zrobić dobre zdjęcie?"
    Obserwuję i pozdrawiam
    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kurtka, widziałam wiele recenzji tego produktu, zwłaszcza u youtuberek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest świetna :) Wyglądasz w tym kolorze super! Też zastanawiałam się nad zakupem podobnej ;D Ale mam nadzieję że zaraz przyjdzie wiosna więc nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna jest ta kurtka! też własnie chciałam ją zamówić, ale chyba wstrzymam się do kolejnej zimy :P czekam na kolejne posty i w wolnej chwili zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  16. Kutka jest cudowna:) Super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kurteczka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia :) Kutka jest wyśmienita ;)
    Zapraszam do mnie na bloga ;) Znajduję się tam także stylizacja pastelowa ;) Może przypadnie ci do gustu :)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się bardzo podoba ta kurteczka , jest urocza :*
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taką już drugi sezon i wciąż uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurtka jest genialna ! chyba też się na taką skuszę , są w pięknych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też bardzo podoba się ta kurtka! Widziałam ją już wiele razy. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo popularna jest ta kurteczka. Myślałam, że jest bardzo ciepła, przynajmniej na taką wygląda. A jesteś pierwszą osobą, która zwróciła na to uwagę :)
    Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  25. sama zastanawiałam się nad tą kurtką, jest świetna! stylizacja zdecydowanie na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurtka jest świetna! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor tej kurteczki bardzo do mnie pasuje. Idealny, pudrowy róż. Zawsze też jest to trochę inne i ciekawsze niż typowe kolory takie jak czerń, zieleń czy jakiś kremowy. :D
    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta kurtka faktycznie jest już trochę popularna, ale mimo to śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ piękna, śnieżna otoczka <3 jestem zachwycona, zdjęcia wyszły magicznie !! :)
    u mnie niestety śnieg popadał tylko jeden dzień, było rzeczywiście piękne, ale wieczorem już stopniał i teraz mam prawdziwą, polską zimę- czyli chlapa ciapa grrrrr także pozostaje mi nacieszyć oko Waszymi fotami i czaić się z aparatem, aż u mnie spadnie i szybko lecieć uwiecznić to na zdjęciach :P hehe
    A też marzy mi się taka zimowa sesja :(


    piękna kurtka pasteLOVE <3
    uwielbiam pastele zimą ! szczególnie teraz- by ożywić trochę sobie te szaro-bure dni, bo niestety tych kolorów powoli zaczyna brakować na ulicach :(

    super wyglądasz !
    mega energiczne i pozytywne zdjęcia :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  30. już nie pierwszy raz widzę tą różową parkę i co raz bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka świetna kurtka.
    Super stylizacja!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne zdjęcia jak na telefon!
    a kurtka śliczna!


    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładna ta kurteczka i kolor ma przyjemny, który bardzo pasuje do Twojej urody :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna jest ta kurtka zakochałam się w niej pozdrawiam buziaki 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurtka jest boska <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna różowa kurteczka, do twarzy Ci :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna kurtka:)
    Pozdrawiam:)
    fashiontte222.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz , piękna jest ta kurtka muszę sobie ja kiedyś zamówić .❤️
    www.xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor i krój kurtki bardzo przypadł mi do gustu. Sympatycznie to wszystko wygląda! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń