27 grudnia 2015

Gdzie ta zima?!

 
 
Cześć!
 
 
 Dzisiaj przedstawię Wam stylizację (nieadekwatną do pogody) zimową!
Główną rolę odgrywa czarna, gruba kurtka idealna na niskie temperatury. Oczywiście nie mogło też zabraknąć włochatego sweterka, który kojarzy mi się z tą porą roku. Dodatkiem do stroju jest bardzo przyjazny w dotyku a zarazem cieplutki szal; uroczy pastelowy zegarek; modny, delikatny naszyjnik oraz czarny plecak.
 
Co sądzicie o tym zestawie?

 
 
Zapraszam również do stylizacji z kapeluszem, która idealnie wkomponuje się w plusowe temperatury.
 
 
 
 
Życzę udanej, szampańskiej imprezy na powitanie Nowego Roku!
 
 



 

 



 

 
 


 
Kurtka - Butik
Sweter - Reserved
Spodnie - medicine 
Zegarek - Sinsay
Naszyjnik - New Yorker
Buty - DeeZee
Plecak - Allegro
 


 
Fot. Magdalena Tomkiewicz

 

61 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek całkowicie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się bardzo podoba sweterek, który masz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek całkiem w moim guście:) Jak i puchaty kaptur:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek całkiem w moim guście:) Jak i puchaty kaptur:)

    OdpowiedzUsuń
  6. sympatyczny miszmasz ❤️ Tobie także dobrej imprezy sylwestrowej życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja!
    A buty sa meeeega!!! :)

    Zapraszam i pozdrawiam,
    DOlores maaalox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne botki i ten sweterek mega!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy zestaw;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny codzienny set, jak dla mnie z nutką świąt, bo ten sweterek ma taki jakiś klimat <3 spodnie są meeeega!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :*

    Zapraszam ponownie do mnie nowy post jutro bądź dziś pokaże się kolejny!
    Zapraszam serdecznie :)

    www.sandyfashionandlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Butki świetne, zakochałam się w nich! Masz przeuroczy uśmiech:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima bez śniegu może być ważne by było lato ze słońcem XD
    w stylizacji prześliczne buciki :3

    OdpowiedzUsuń
  14. tęsknie za zimą i śniegiem... ale cóż..:)

    http://vereeben-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie najbardziej mi się spodobały :) Fajnie się prezentują :)
    Przy okazji zapraszam do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek, spodnie też są genialne. Bardzo podobają mi się buty kochana ❤ Świetna stylizacja !!

    Dziękuję za odwiedziny, bardzo mi miło,
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję kochana za odwiedziny i miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się takie sweterki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny zwyklak :D podoba mi się :*
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wszyscy którzy mnie śledzą wiedzą że kocham zegarki i w tym wypadku nie jest inaczej. Twój jest poprostu przepiękny i taki uroczy ma kolor ;) cala stylizacja jest też w moim typie i jak najbardziej pasuje do pory roku tym bardziej ze nowy rok mamy powitać wraz ze śniegiem ;) pozdrawiam i zachęcam do odwiedzenia częściej mojego bloga
    anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się sweterek i zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze Karola! Jaka sympatyczna blogerka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. zima ma przyjśc - zobaczymy czy przyjdzie;p stylizacja super;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  24. Sliczny naszyjnik oraz zegarek :) a takich spodni szukam juz od miesiaca :D
    Zapraszam do mnie www.lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny blog i super zdjęcia :)zapraszam do mnie i licze na wskazówki bo dopiero zaczynam :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku ! :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    OBSERWUJE ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super stylizacja, a w butach się zakochałam !
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny sweterek :) Ale łańcuszek przebija wszystko!!
    Zapraszam do mnie
    http://rudaokularnica2015.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia :) a zima już jest za rogiem. :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa stylizacja :)

    http://blogbutterflyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja, a zimę czuć już w powietrzu, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj u mnie spadło trochę sniegu i było ponad 18 stopni na mrozie:)
    Super zdjecia i post!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna stylizacja :D
    http://julietestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zestaw idealny na te chłodne dni, buty genialne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna kurtka.
    27 grudnia na pewno nieadekwatne, ale dzisiaj jak najbardziej. ;] Przynajmniej u mnie (rano temperatura wynosiła -16 stopni).

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wyglądasz w tej kurtce, ja wolę płaszcze. A i piękny sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobre pytanie, też sobie je cały czas zadaję.
    Super blog !
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zauroczyło mnie to czarno-białe zdjęcie przy latarni, jest cudne! Stylizacja jest ekstra! Szerze mówiąc, gdy czytałam Twojego posta właśnie zaczął sypać śnieg :D
    Pozdrawiam, Karolina z
    rutynakarola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również zadaję sobie to pytanie. Na święta byłam w Polsce i Niemczech tak bardzo liczyłam na śniej a tu wielka lipa. Tutaj w Anglii na pewno nie ma szans.

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastycznie wyglądasz. Uwielbiam Twoje stylizacje :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Very cool blog! I like it a lot.


    here are my links and if you like to follow just follow and leave me your links aswell and I'll
    follow back!

    My Blog |




    New Freebies for your blog

    Bloglovin | Instagram @suvarna_gold | LookBook | Facebook |


    Style up your Blog |
    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  41. genialne spodnie ! buty również bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  43. Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nie przekombinowane, jak to bywa na większości blogów- te dziewczyna powinny brać z Ciebie przykład :)

    Super bucisze i piękny sweterek- też uwielbiam takie mięciutkie futrzaki <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny zestaw a sweterek jest cudny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ladne zdjecia , pozdrawiam

    http://moje-kreacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń